ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Α) Προϊόντα και παραγγελία:

Τι σημαίνουν οι όροι άμεσα διαθέσιμο και κατόπιν παραγγελίας;

Άμεσα Διαθέσιμο: Συνήθως οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 4 εργάσιμες ημέρες. Η ορολογία Διαθέσιμο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι διαθέσιμο εντός του καταστήματος, δύναται να σημαίνει ότι υπάρχει σαν κωδικός στην αποθήκη του κατασκευαστή και μετά από την παραγγελία του πελάτη μπορεί να φτάσει στο κατάστημά μας εντός 4 ημερών όπου και μετά την πάροδο αυτών να πραγματοποιηθεί η αποστολή ή η παράδοση του προϊόντος στον πελάτη. 

Κατόπιν παραγγελίας: Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας, αλλά το αναζητούμε στο δίκτυο προμηθευτών μας. Θα ενημερωθείτε μέσω email εντός 5 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του από τον προμηθευτή, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.

 

Πως μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου για να μπορώ να τα αναζητήσω εύκολα αργότερα;

Wishlist/ Αγαπημένα:Μπορείτε να αποθηκεύσετε στη wishlist προϊόντα ώστε να τα βρίσκετε εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύετε να τα παραγγείλετε. Η wishlist εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη "αγαπημένα" και στο καλάθι αγορών.

 

Β) Ηλεκτρονική Αγορά και Πληρωμή:

Πως μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που επιθυμείτε με 2 απλούς τρόπους:

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στοwww.fos.gr 

2. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 210 3307729, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00

 

Πώς μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα που αγόρασα;

Αφού κάνετε την αγορά σας ηλεκτρονικά μπορείτε να επιλέξετε τους ακόλουθους τρόπους:

1. Παράδοση μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) σε όλη την Ελλάδα, από Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 19:00

2. Παραλαβή σε ένα από τα 7 καταστήματά μας στο νομό Αττικής δωρεάν, επιλέγοντας την υπηρεσία κράτηση και παραλαβή από το κατάστημα.(πατήστε εδώ για να δείτε τις διευθύνσεις και τα ωράρια των καταστημάτων).

 

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών μέσω courier;

Η χρέωση διαμορφώνεται ανάλογα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας και ενημερώνεστε πριν την ολοκλήρωση αυτής. Για αγορές άνω των 80€, το κόστος αποστολής είναι δωρεάν.Εναλλακτικά, μπορείτε να παραλάβετε δωρεάν από οποιοδήποτε κατάστημα ΦΩΣ-ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΑΝΑΒΕΙ που σας εξυπηρετεί.

Για αποστολές με βάρος έως 2kg στην Αττική το κόστος είναι 2,60€. Σε περίπτωση που το βάρος ξεπερνά τα 2 kg, η χρέωση ανέρχεται σε 1€ ανά επιπλέον κιλό.
Για αποστολές με βάρος έως 2kg στην υπόλοιπη Ελλάδα το κόστος είναι 3€. Σε περίπτωση που το βάρος ξεπερνά τα 2 kg, η χρέωση ανέρχεται σε 1€ ανά επιπλέον κιλό.Για αγορές άνω των 80€, το κόστος αποστολής είναι δωρεάν

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους και τα έξοδα αποστολής πατήστε εδώ.

 

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τα προϊόντα που αγόρασα;

(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ)

1) Με αντικαταβολή: Το κόστος είναι 1,5€.

Δωρεάν αντικαταβολή για αγορές άνω των 80€.

2) Μεχρεωστικήκάρτα: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club

3) Μεπιστωτικήκάρτα: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club

Σας ενημερώνουμε ότι κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να σας ζητηθεί να αποστείλετε αντίγραφο της ταυτότητάς σας καθώς και της κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την συναλλαγή (με εμφανή μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της εμπρόσθιας όψης και με καλυμμένα τα στοιχεία του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας CVV της πίσω όψης). Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας.

4) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Παρακαλώ όπως αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο fax: 210 3303490 ή στο ηλεκτρονική διεύθυνση: order@fos.gr κάνοντας μνεία του αριθμού της παραγγελίας:

Τραπεζικοί λογαριασμοί:

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:

ΑΒΡΑΝΤΙΝΗΣ - ΓΕΡΜΑΝΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε.

 

 

 

ΤΡΑΠΕΖΑ

ΑΡ.ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

IBAN

EUROBANK

0026 0062 11 0200823098

GR5102600620000110200823098

ΕΘΝΙΚΗ

040/440857-87

GR4601100400000004044085787

ALPHA BANK

137-00 2320 007399

GR7901401370137002320007399


5) Μέσω PayPal

6) Με πληρωμή στο κατάστημα (εφόσον έχετε επιλέξει την παραλαβή των προϊόντων σε κατάστημα).

Για τα δικαιώματά σας από την επεξεργασία των Προσωπικών σας Δεδομένων βλέπετε την Πολιτική Προστασίας από την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων, το πλήρες κείμενο της οποίας μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

Σημαντική πληροφορία: Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εκάστοτε παραγγελία εξοφλείται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal .

 

Γ) Παρακολούθηση παραγγελίας:

Πως θα ξέρω ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας. 
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
• να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

Πως παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε, μπορείτε να δείτε το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας, πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας «παρακολούθηση παραγγελίας». Εναλλακτικά, μπορείτε να μας ρωτήσετε τηλεφωνικά στο 210 3307729 ή να μας στείλτε email στο order@fos.gr.

 

Ποια είναι τα στάδια της παραγγελίας;

Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί! Έχετε λάβει e-mail με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα, ενημερώνεστε με e-mail.  Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα της επιλογής σας για 5 ημέρες. Μετά το πέρας των 5 ημερών, τα προϊόντα αποδεσμεύονται και ενδέχεται να μην είναι πλέον διαθέσιμα. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει αποστολή με courier, τότε η παραγγελία σας έχει αποσταλεί και έχετε λάβει ενημερωτικό e-mail ότι είναι προς παράδοση. Έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε τα στάδια της αποστολής πληκτρολογώντας τον αριθμό αποστολής στο σύνδεσμο που σας κοινοποιήθηκε στο παραπάνω e-mail.

 

Δ) Αλλαγή / Ακύρωση / Επιστροφές προϊόντων:

Πως μπορώ να αλλάξω/ τροποποιήσω/ ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε, τροποποιήσετε ή ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή του προϊόντος με έναν από τους εξής τρόπους:

1. Τηλεφωνικά στο 210 3307729 (αστική χρέωση), Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00

2. Μέσω email  στο order@fos.gr.

 

Πως μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που έχω παραλάβει επειδή άλλαξα γνώμη;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, μπορείτε να το κάνετε με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε: 

1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα ΦΩΣ-ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΑΝΑΒΕΙ (πατήστε για τις διευθύνσεις των καταστημάτων),ή στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας (Κολοκοτρώνη 29 &Τατοϊου, 146-71 Ν. Ερυθραία, τηλ. 210 3307730), προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο, καθώς και το Έντυπο Υπαναχώρησης συμπληρωμένο.

2| Αποστέλλοντας το/τα, με δικά σας έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας ΦΩΣ-ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΑΝΑΒΕΙ (Κολοκοτρώνη 29 & Τατοϊου, 146-71 Ν. Ερυθραία, τηλ. 210 3307730) εσωκλείοντας την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο, καθώς και το Έντυπο Υπαναχώρησης συμπληρωμένο.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ, ενώ για το Έντυπο Υπαναχώρησης πατήστε εδώ.

Copyright © 2018 FOS Support by fixit-logo Designed and developed by Netsteps